شعر عاشقانه...

12345678

دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روح مطلق است

نه دیگه تورو می خوام ، نه چشمای سیاهتو

نه دیگه عشق رو می خوام ، نه دل مهربونتو

نه دیگه دلم تنگ برات ، نه دیگه اسیرتم

نه قلبم می تپه برات ، نه دیگه دیوونتم

نه دیگه بهارو دوست دارم ، نه بارونو

نه ستاره رو دارم ، نه سوگل قصه هامو

نه دلی مونده واسم که بخواد عاشقت باشه

 

نه دیگه چشمی دارم که بخواد منتظرت باشه

نه حسی مونده واسم که بخواد واست دعا کنه

نه خیالتو به سر دارم تا بگم خدا خدا خدا کنه

نه دیگه می خوام به عشق تو اسیر باشم

نه می خوام مثل قدیم دربه در و حقیر باشم

نه دیگه حرف های قشنگتو یه لحظه باور ندارم

 

نه تو این سیاهی ها ، من حس یار و یاور ندارم

نه عشقمی ، نه ماهمی ، نه دیگه فرشته نیازمی

 

 

نه اشکمی ، نه سازمی ، نه دیگه پرنده خیالمی

نه دیگه ، نمی خوام تو رو ، برو ، دوستت ندارم

نه ، یه بار دیگه بهت بگم : من دیگه دوستت ندارم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:58 AM توسط Aprin|


آخرين مطالب
» بلوک
» مادرم دوست دارم...
» ...
» خداوند...
» ...
» روزگار...
» ...
» ادامه...
» ...
» دله سنگی...
» تنهایی...
» ...
» ...
» a heart of stone...
» شعر عاشقانه...
» نفرت از عشق...
» مواظب خودت باش...
» عشق نامرد...
» چند جملی زیبا...
» سکوت...
» غم دوست...
» وفاداری...
» عشق مرگ شکست...
» مگر نه عشق تنها با اشک سخن می‌گوید ؟…
» عشق...
» از عشق...
» خدا...
» وقت رفتن...
» مرگ... عشق...
» عشق...
» برای سلامتیش...
» دوستت دارم...
» ايستگاه خدا...
» دل نوشته...
» عشق یعنی...

Design By : Pichak